Стрімкий розвиток комп’ютерної
техніки, застосування її в усіх галузях, повсякденному житті, можливість
сучасного комп’ютера зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію
зумовило їх використання в освітній діяльності.
Широкомасштабний розвиток педагогіки
співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних
технологій навчання змінили роль і місце викладача в навчальному процесі.
Зміни, які відбулися в
суспільстві наприкінці ХХ сторіччя, призвели до необхідності заміни авторитарної
системи синхронного управління навчальною аудиторією асинхронним навчанням.
Розвиток комп’ютерних мережних
технологій став однією з перспективних платформ для розвитку сучасної системи
дистанційної освіти, електронного навчання (e-learning), мобільного навчання (m-learning), які ефективно використовуються для різноманітних форм навчання.
Змішане навчання становить модель успішного навчання, метою якого є одержання знань з використанням консультування за допомогою електронної пошти, дискусії у форумах, блогах, у процесі вивчення Веб-курсів, електронних книг та ін.
Змішане
навчання – це методика формальної освіти, згідно з якою
учень/учениця засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно
керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу
вивчає у шкільному класі. Водночас, усі активності впродовж вивчення того чи
іншого предмету логічно пов’язані між собою і, як результат, учень отримує
цілісний навчальний досвід.
Приклади застосування даної технології
Тема. Урок-подорож у світ Гійома Аполлінера і Пабло Пікассо.
Ґійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду. «Лорелея», «Міст Мірабо», «Зарізана голубка і
водограй». Шлях поета від неоромантизму до кубофутуризму. Архітектура Парижу.
v Звіт творчої групи «Париж очима очевидців».
(Учні, які побували у Парижі, діляться своїми враженнями
від побаченого.)
v Інтерв’ю з поетом.
Учні, які отримали випереджальне завдання, допомагають
вчителеві в ігровій формі у супроводі інструментальної музики - ознайомити клас
з біографією Гійома Аполлінера, роль якого виконує учень 11 класу.
vПовідомлення групи біографів.
vЛітературознавці (готують словник до теми уроку).
v Інсценування вірша
«Лорелея».
v
Інсценоване виразне
читання напам’ять поезії «Міст Мірабо».
v Рольова гра:
(учениця, яка отримала випереджальне завдання, виконує
роль Марі Лорансен) .
Немає коментарів:
Дописати коментар